Kraj

Biedronka promuje polskiego pstrąga

Kampanię "Złap pstrąga na zdrowie!" przygotowały Duda Polska i Media Group.

Biedronka promuje polskiego pstrąga
“Złap pstrąga na zdrowie!” to hasło kampanii promocyjnej i edukacyjnej zachęcającej do spożycia tej ryby, pochodzącej z lokalnych gospodarstw akwakultury. Kampanię realizuje Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wraz z partnerem handlowym – siecią Biedronka.

30-sekundowy spot emitowany w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN i Polsat, oraz należących do tych stacji kanałach tematycznych. Dostępny jest także w serwisie YouTube na oficjalnych kanałach Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych oraz sieci Biedronka. Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów – Media Group. Materiały promujące kampanię znaleźć można także w sklepach Biedronka, na naczepach samochodów dostawczych należących do sieci oraz na billboardach umieszczonych na sklepach Biedronka.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMgiFi2hG0_c%22%7D
Według badania zrealizowanego dla sieci Biedronka w maju 2018 r. przez agencję Nielsen Polacy zwykle kupują ryby po wcześniejszym zaplanowaniu takiego zakupu i spożywają je raz w tygodniu, najczęściej w piątki. Najchętniej kupowane przez Polaków ryby to: łosoś, dorsz, makrela, pstrąg, śledź oraz karp (sezonowo).