Kraj

Lotos liczy na sukcesy skoczków

Kontrakt reklamowy na kolejne cztery lata.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FF0JQbnM7OZk%22%7D
Grupa Lotos, drugi po PKN Orlen krajowy koncern petrochemiczny i paliwowy, przedłużył kontrakt sponsorski z Polskim Związkiem Narciarskim (PZN) o kolejne cztery lata, czyli do 2022 r. Lotos sponsoruje PZN już od 15 lat. To jeden z najdłużej trwających tego typu kontraktów na polskim rynku.

Lotos wykorzystuje wizerunki polskich skoczków narciarskich – Macieja Kota, Dawida Kubackiego, Kamila Stocha i Piotra Żyły – w komunikacji marketingowej; choćby w tegorocznej kampanii paliw Dynamic “Naj nie bierze się znikąd”.

Kreacją reklam dla Lotosu zajmuje się agencja FCB Bridge2Fun, produkcją m.in. studio Tank i Platige Image, planowaniem i zakupem mediów zaś – dom mediowy Carat Polska.