Przetargi

Dom mediowy Mediaedge:cia zajmie się obsługą budżetu Nestle

Koncern Nestle Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową wszystkich swoich spółek. Budżet Nestle zdobył dom mediowy Mediaedge:cia. Dotychczas współpracą z...

Koncern Nestle Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową wszystkich swoich spółek. Budżet Nestle zdobył dom mediowy Mediaedge:cia. Dotychczas współpracą z Nestle zajmowała się agencja mediowa Universal McCann. Według Piotra Górskiego, dyrektora ds. zasobów ludzkich i komunikacji w Nestle Polska, oferta Mediaedge:cia najlepiej spełniła oczekiwania dotyczące warunków kosztowych i oferowanej jakości usług. W przetargu brał również udział dom mediowy Optimedia (ZenithOptimedia Group). Przejęcie budżetu nastąpi w styczniu 2006 roku. Wydatki reklamowe Nestle w 2004 r. wyniosły 218 mln zł (dane: Expert Monitor). Informacja o tym, jakiej wielkości będzie tegoroczny budżet firmy, nie została ujawniona. (JD)