Zagranica

CEO Bank of America bohaterem nowej kampanii

Kreację przygotowały agencje Hill Holiday i Super Union.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPcYtVtylCBE%22%7D
W Stanach Zjednoczonych wystartowała kampania Bank of America. Jej bohaterem jest Brian Moynihan, prawnik, biznesmen i CEO firmy. W minutowej reklamie oglądamy początek poranka dyrektora jednego z najpotężniejszych banków świata – o 5.16 wiąże krawat, wypija kawę, a potem jedzie samochodem przez nowojorskie ulice do pracy. Na koniec spotu przedstawia się bardzo skromnie: “nazywam się Brian Moyniham i pracuję dla Bank of America”. Po drodze do pracy słyszymy jego głos z offu, refleksję o roli banku w codziennym życiu mieszkańców. 
Spot jest częścią większej, wielokanałowej i długofalowej kampanii. We wcześniejszych odsłonach wystąpili m.in. Matt Damon, Ken Burns czy projektant mody Tory Burch. Obecna kampania banku będzie miała odsłony w prasie drukowanej, social mediach, na nośnikach OOH, w telewizji i digitalu. Działania promocyjne były realizowane we współpracy z Hill Holiday i Super Union.

(AdAge)