W Stanach Zjednoczonych wystartowała kampania Bank of America. Jej bohaterem jest Brian Moynihan, prawnik, biznesmen i CEO firmy. W minutowej reklamie oglądamy początek poranka dyrektora jednego z najpotężniejszych banków świata – o 5.16 wiąże krawat, wypija kawę, a potem jedzie samochodem przez nowojorskie ulice do pracy. Na koniec spotu przedstawia się bardzo skromnie: “nazywam się Brian Moyniham i pracuję dla Bank of America”. Po drodze do pracy słyszymy jego głos z offu, refleksję o roli banku w codziennym życiu mieszkańców.
Spot jest częścią większej, wielokanałowej i długofalowej kampanii. We wcześniejszych odsłonach wystąpili m.in. Matt Damon, Ken Burns czy projektant mody Tory Burch. Obecna kampania banku będzie miała odsłony w prasie drukowanej, social mediach, na nośnikach OOH, w telewizji i digitalu. Działania promocyjne były realizowane we współpracy z Hill Holiday i Super Union.
(AdAge)