M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

K2 Media prowadzi kampanię firmy ESET

Maciej Florek | 21 listopada 2018, 06:00

Komunikacja obejmuje radio, prasę i digital (display i wideo). Całość uzupełniają mailingi.

K2 Media realizuje kampanię wizerunkową producenta rozwiązań antywirusowych - ESET. Kształt i forma kampanii ustalone zostały na podstawie wniosków płynących z badań jakościowych, zrealizowanych z reprezentantami grupy docelowej oraz z resellerami rozwiązań antywirusowych w Polsce. Badania wykazały, że właściciele małych i średnich firm wiedzą o konieczności posiadania skutecznej ochrony antywirusowej komputerów, ale całą uwagę skupiają na efektywności swoich przedsiębiorstw. Dlatego, wybierając antywirusa dla firmy, szukają rozwiązania, które nie tylko skutecznie ich ochroni, ale również będzie działać w niezauważalny dla nich sposób. Ten wniosek posłużył do zbudowania pomysłu kampanii "Skupiam się na firmie, a nie na ochronie antywirusowej. Od tego jest ESET".

K2 Media poprowadzi obsługę mediową do końca bieżącego roku. Agencja koordynowała także prace
kreatywne. Za obszar kreatywny trwającej kampanii odpowiada agencja digitalowa Artegence. Kampania obejmuje radio, prasę i digital (display i wideo). Całość uzupełniają mailingi.

Czytaj więcej na temat: ,