M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pekao SA reklamuje pożyczki na święta

Maciej Burlikowski | 21 listopada 2018, 06:00

Kampanię przygotowały: McCann Worldgroup, The Digitals, MediaCom oraz Sales & More.

Drugi największy bank w kraju - Pekao SA - rusza z kampanią pożyczek na zbliżające się święta bożonarodzeniowe. Bank reklamuje swoją ofertę hasłem: "Pożyczka Przekorzystna dobrze się prezentuje!”. Pożyczki będą reklamowane w telewizji, radiu, kinach sieci Cinema City, komunikacji miejskiej, w portalach internetowych i social mediach oraz w oddziałach banku. Głównym motywem komunikowanym w obecnej kampanii jest 3-miesięczna karencja w spłacie rat oraz brak prowizji za udzielenie pożyczki.

W ogólnopolskich kanałach telewizyjnych i w stacjach tematycznych bank zaplanował 30-sekundowe spoty pt. "Mikołaj". Kampanię radiową emitują największe stacje, takie jak Radio Zet, Eska, Trójka. Spot reklamowy trwa 45 s. Spoty kinowe będą wyświetlane w 41 kinach w 22 polskich miastach. W kinach pojawiły się również plakaty, a reklama dodatkowo jest też wyświetlana na monitorach przed salami. Pekao zamieści także reklamy w komunikacji miejskiej - na  885  pojazdach (autobusach i tramwajach) w ośmiu największych miastach, w tym w Trójmieście i aglomeracji śląskiej, a także na ekranach ponad 5,7 tys. bankomatów Euronet.

- Okres przedświąteczny to czas, kiedy klienci poszukują pożyczki na zorganizowanie świąt. Dla klienta oprócz oprocentowania pożyczki istotny jest koszt jej udzielenia oraz możliwość późniejszego rozpoczęcia spłaty. Nikt w natłoku świątecznych wydatków nie chce dodatkowo płacić rat. Dlatego w naszej reklamie uwypuklamy zarówno zerową prowizję, jaki i długi trzymiesięczny okres karencji w płatności - mówi Rafał Ponewczyński odpowiedzialny za marketing w Banku Pekao.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja reklamowa McCann Worldgroup, a za przygotowanie kampanii w mediach społecznościowych – agencja The Digitals. Za zakup mediów offline odpowiada dom mediowy MediaCom, za zakup mediów online - Sales & More. Kampania potrwa do końca br.

Czytaj więcej na temat: