Kraj

Wedel prezentuje świąteczny spot

Kampania łączy szacunek do tradycji i nowoczesność - nie brakuje również rozgadanej zebry i chłopca w czerwonym ubranku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fr93jI8MaHHI%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 26 listopada, marka Wedel z portfolio Lotte Wedel wystartowała ze świąteczną kampanią wspierającą nowe portfolio słodyczy w nowych odsłonach oraz promującą ideę “włączenia świątecznego trybu”.
W nowym filmie reklamowym agencja PZL prezentuje m.in. nostalgiczne kadry nawiązujące do bogatej i wieloletniej tradycji marki. Spot prezentuje również w centralnej części kadru rodzinny stół, a na koniec – od dwóch lat niezmiennie bohaterów kampanii – chłopca w czerwonym ubranku i rezolutną, chętną do częstego komentowania rzeczywistości zebrę. 

Za kreację spotu odpowiada PZL. Marka planuje też kampanię digitalową, którą koordynuje agencja Golden Submarine. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith, a działania z zakresu influencer marketingu marka powierzyła agencji Zenith. Kampanię wspiera także komunikacją PR, którą realizuje agencja Walk PR.