Kraj

Nowy system sprzedaży Amplico Life i letnia kampania

Amplico wprowadziło nowy system doradztwa ubezpieczeniowego oparty o analizę potrzeb klienta. Agenci tego towarzystwa będą wyposażeni w specjalne formularze, które...

Amplico wprowadziło nowy system doradztwa ubezpieczeniowego oparty o analizę potrzeb klienta. Agenci tego towarzystwa będą wyposażeni w specjalne formularze, które pomogą im zidentyfikować oczekiwania i możliwości finansowe klientów, a następnie doradzić odpowiedni produkt i sumę ubezpieczenia. Nowy system ma zapobiec praktykom sprzedaży ubezpieczeń korzystnych ze względu na prowizję dla agenta, a nienajlepszych dla klienta. Nie zmienia się jednak na razie system wynagradzania agentów. Będzie to nadal tylko prowizja, choć z czasem ma powstać jakiś system mieszany. Amplico planuje też na lato br. przeprowadzenie serii specjalnych wydarzeń w 10 miastach Polski. Budżet tej kampanii powierzono Śląskiej Agencji Reklamy i Marketingu. Nadal trwa natomiast przetarg na wybór agencji, która zorganizuje obchody 10-lecia firmy w Warszawie. (JS)