Kraj

Infor zamierza zwiększyć sprzedaż "Manager Magazin" do 30 tys. egz.

Wydawnictwo Infor Manager zamierza do końca roku zwiększyć średnią sprzedaż "Manager Magazin" do poziomu 30 tys. egz. Obecnie pismo rozchodzi...

Wydawnictwo Infor Manager zamierza do końca roku zwiększyć średnią sprzedaż “Manager Magazin” do poziomu 30 tys. egz. Obecnie pismo rozchodzi się w nakładzie blisko 25 tys. egz. Planowany poziom sprzedaży wydawnictwo chce osiągnąć głównie dzięki wyższej prenumeracie. Aktualnie tą drogą dystrybucji rozpowszechnianych jest około 4,5 tys. egz. Tytuł będzie również promowany w mediach. W najbliższy czwartek ruszy kampania reklamowa numeru lipcowego. W działaniach zostaną wykorzystane telewizyjne stacje tematyczne, radio oraz prasa. Jak powiedział Olaf Furmanek, dyrektor sprzedaży i marketingu w Wydawnictwie Infor Manager, na tegoroczne działania reklamowe przeznaczono kilka milionów złotych. Na jesieni tego roku planowana jest kampania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Najbliższą kampanię reklamową wydawca przygotował we własnym zakresie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group. (JD)