Wydawnictwo Infor Manager zamierza do końca roku zwiększyć średnią sprzedaż “Manager Magazin” do poziomu 30 tys. egz. Obecnie pismo rozchodzi się w nakładzie blisko 25 tys. egz. Planowany poziom sprzedaży wydawnictwo chce osiągnąć głównie dzięki wyższej prenumeracie. Aktualnie tą drogą dystrybucji rozpowszechnianych jest około 4,5 tys. egz. Tytuł będzie również promowany w mediach. W najbliższy czwartek ruszy kampania reklamowa numeru lipcowego. W działaniach zostaną wykorzystane telewizyjne stacje tematyczne, radio oraz prasa. Jak powiedział Olaf Furmanek, dyrektor sprzedaży i marketingu w Wydawnictwie Infor Manager, na tegoroczne działania reklamowe przeznaczono kilka milionów złotych. Na jesieni tego roku planowana jest kampania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Najbliższą kampanię reklamową wydawca przygotował we własnym zakresie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group. (JD)