Kraj

Plus GSM realizuje drugi etap kampanii Plus nieskończoność

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus GSM, kontynuuje wsparcie reklamowe swojej oferty Plus nieskończoność, czyli nielimitowanych rozmów wewnątrz sieci. W głównych...

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus GSM, kontynuuje wsparcie reklamowe swojej oferty Plus nieskończoność, czyli nielimitowanych rozmów wewnątrz sieci. W głównych stacjach telewizyjnych emitowane są trzy nowe spoty: 30-sekundowy film pt. “Van Gogh” i dwa filmy 15-sekundowe: “Do babuni” i “Dioptrie” z udziałem członków kabaretu Mumio. Dodatkowo kampania została wzmocniona outdoorem. Autorem kampanii jest agencja PZL, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Universal McCann. Operator nie ujawnia, do kiedy zaplanowany jest bieżący etap działań reklamowych. Polkomtel podał też swoje wyniki operacyjne za I kwartał br. – na koniec marca liczba użytkowników tej sieci przekroczyła 7360 tys. (o 28 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r.: w I kw. 2004 r. było ich 5739 tys.). W tej liczbie 3486 tys. stanowią klienci post-paid (abonamentowi, których jak sam szacuje, Polkomtel ma najwięcej na rynku), a 3875 tys. to użytkownicy telefonów na karty (pre-paid: Simplus i Sami Swoi). Odpowiednio te dwa segmenty klientów Polkomtela wzrosły w porównaniu z I kw. ub.r. o 32,5 proc. i 24,6 proc. (MB)