Kraj

Bank ING chwali się powodzeniem nietypowej akcji

Laurki dla firm wystawiło ponad 600 osób, a część z nich wyśpiewali Mela Koteluk i Paweł Domagała.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQofwLzFbZ3w%22%7D
ING Bank Śląski (ING Bank) chwali się powodzeniem nietypowej akcji reklamowej, jaką wymyślił dla bankowości korporacyjnej. Na stronie “Dobry głos dla firm” internauci mogli zostawiać opinie i pochwały dla firm. Wybrane Mela Koteluk i Paweł Domagała przerabiali na piosenki i wyśpiewywali. Te piosenki w serwisie YouTube zostały już wyświetlone w sumie ponad 5 mln razy.

– Cieszymy się, że nasza akcja społeczna spotkała się z pozytywnym odbiorem, a dobre opinie niosą się jak muzyka! Zgłoszonych zostało ponad 600 dobrych głosów, a różnorodność firm, ich produktów i usług jest ogromna. Klienci dzielą się opiniami o piekarniach, szewcach, fryzjerach, ale też o serwisach moto czy ośrodkach agroturystycznych. Zauważyliśmy również, że firmy same zachęcają swoich klientów do pozostawiania opinii i udziału w tej akcji, bo zależy im na “własnej piosence” – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Akcja potrwa jeszcze tylko do 30 listopada. W sumie powstanie 70 takich miniteledysków. Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Gong, spoty wyreżyserowała Julia Rogowska, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a media kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub.