ING Bank Śląski (ING Bank) chwali się powodzeniem nietypowej akcji reklamowej, jaką wymyślił dla bankowości korporacyjnej. Na stronie “Dobry głos dla firm” internauci mogli zostawiać opinie i pochwały dla firm. Wybrane Mela Koteluk i Paweł Domagała przerabiali na piosenki i wyśpiewywali. Te piosenki w serwisie YouTube zostały już wyświetlone w sumie ponad 5 mln razy.
– Cieszymy się, że nasza akcja społeczna spotkała się z pozytywnym odbiorem, a dobre opinie niosą się jak muzyka! Zgłoszonych zostało ponad 600 dobrych głosów, a różnorodność firm, ich produktów i usług jest ogromna. Klienci dzielą się opiniami o piekarniach, szewcach, fryzjerach, ale też o serwisach moto czy ośrodkach agroturystycznych. Zauważyliśmy również, że firmy same zachęcają swoich klientów do pozostawiania opinii i udziału w tej akcji, bo zależy im na “własnej piosence” – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Akcja potrwa jeszcze tylko do 30 listopada. W sumie powstanie 70 takich miniteledysków. Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Gong, spoty wyreżyserowała Julia Rogowska, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a media kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub.