M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Orange z ironiczną kampanią o Bożym Narodzeniu

( red. ) | 29 listopada 2018, 06:00

Rozśpiewany spot udowadnia, że święta to pod wieloma względami udręka.

W Wielkiej Brytanii wystartowała ironiczna kampania bożonarodzeniowa operatora komórkowego Orange. Spot, wykorzystujący w tle piosenkę "The most wonderful time of the year", prezentuje dokładną odwrotność tego, o czym utwór traktuje. Przygotowania do świąt to pasmo udręk: problemy komunikacyjne, gigantyczne kolejki w sklepach, utrudnione działania logistyczne, wieczne narzekania, brzydka pogoda, przeziębienia i nadmiar obowiązków. Większość działań przed świętami może być osłodzona odkryciem wyjątkowego prezentu, np. od Orange. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Publicis Conseil. 

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: ,