Przetargi

Zenith wygrał przetarg na obsługę firmy Electrolux

Oznacza to kontynuację współpracy trwającej nieprzerwanie od 15 lat.

Electrolux rozstrzygnął globalny przetarg na obsługę mediową, wybierając agencję mediową Zenith. Oznacza to kontynuację współpracy trwającej nieprzerwanie od 15 lat. Do udziału w przetargu zaproszono łącznie cztery agencje, nazwy pozostałych nie zostały ujawnione. Globalne postępowanie przetargowe obejmowało działania we wszystkich mediach płatnych zarówno online, jak i offline. Uzupełniało je dodatkowe zadanie dla czterech rynków, w tym dla Polski, w ramach którego agencje przygotowały również lokalną strategię mediową.

W ramach nowego kontraktu Zenith odpowiada za wspieranie Electrolux w projektowaniu i zapewnieniu lepszych doświadczeń z marką na ścieżce konsumenta, realizację projektów badawczych i analitycznych, działań z zakresu e-commerce oraz wdrożenie i realizację zaproponowanej w ramach przetargu strategii, w tym planowanie i zakup mediów.