Kraj

Agnieszka Kos-Podlaska digital sales directorem w Burda Media

Serwisy internetowe zaczynają napędzać wydawnictwo.

Agnieszka Kos-Podlaska digital sales directorem w Burda Media
Burda Media wzmacnia dział sprzedaży digital. Agnieszka Kos-Podlaska objęła stanowisko digital sales directora. Będzie odpowiadać za realizację projektów i budżetów w dziale digital wydawnictwa. Raportuje do Michała Helmana, chief commercial officera.

Serwisy internetowe Burda Media stają się siłą napędową wydawnictwa. W październiku Elle.pl miało prawie 7 mln odsłon, Gala.pl – prawie 6 mln odsłon, a Kobieta.pl – ponad 4 mln odsłon. W segmencie kulinarnym Przyslijprzepis.pl i Mojegotowanie.pl osiągnęły poziom 7 mln użytkowników.

Agnieszka Kos-Podlaska pracowała wcześniej w wydawnictwie Edipresse Polska na stanowisku dyrektora biura reklamy digital lifestyle, gdzie odpowiadała za realizację budżetów w serwisach Wizaż.pl, Polki.pl, Gotujmy.pl, Party.pl i Viva.pl, a od stycznia 2018 r. zajmowała stanowisko dyrektora ds. klientów strategicznych i new business.