Zagranica

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania z okazji Światowego Dnia AIDS

Tym razem agencja odpowiedzialna za kreację, St Luke, postawiła na taniec i wyrazistą choreografię.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FiaeNdwA9dPI%26t%3D8s%22%7D
Choreografka zespołu Childish Gambino This is America wystąpiła w filmie promującym kampanię National AIDS Trust. Kampania wystartowała z okazji Światowego Dnia AIDS 1 grudnia. Choreografka to Sherrie Silver. Prezentuje układ taneczny z wykorzystaniem czerwonej wstążki, symbolu symbolu świadomości HIV, i dzieli się pozytywnym przesłaniem radości tańca. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości HIV i zachęcenie odbiorców do przekazania darowizn na potrzeby chorych. Sama tancerka regularnie pracuje charytatywnie wśród chorych w Rwandzie. W spocie słyszymy w tle głos Stephena Frya. Podkład muzyczny zapewnia zespół Erasure. Za reżyserię spotu odpowiadają Laura Stevens, James Fitzgerald, za produkcję odpowiada Sonny London, a za kreację i realizację kampanii – St Luke.

(Campaign)