Kraj

Lidl na święta w dwóch odsłonach

Rozpoczęła się świąteczna kampania sieci, na YouTube alternatywna wersja kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJjsPHhaVyQs%22%7D
Rozpoczęła się  świąteczna kampania Lidla, pod hasłem “Bo święta zaczynają się od mamy”. Główną bohaterką kampanii 360 stopni jest troszcząca się o rodzinę mama, która zawczasu myśli o prezentach i podejmuje się, choć to wymaga wysiłku, przygotowania rodzinnej wieczerzy. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna GPD, za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy Havas.

 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8la9gSUy3nk%26fbclid%3DIwAR35SgmzfmQHS7rQmgJ5buHOgCS9W97gUUmA4bEraIQeV55p-1o74vizsgQ%22%7D
Na kanale YouTube można obejrzeć także inny spot. Ta kampania to projekt międzynarodowy Grupy Lidl. Spot przedstawia święta oczami dzieci, rzeczywistość – nie najprzyjemniejsza –przeplata się w nim z elementami baśniowymi.