M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Electronic Arts launchuje trzy nowe gry, wspiera je akcjami reklamowo-PR-owymi

Serwis Dzienny | 23 czerwca 2005, 00:00

Electronic Arts Polska wprowadza na polski rynek trzy nowe tytuły gier: "Batman Begins", "Medal of Honour" i "Battlefield II". Jak...

Electronic Arts Polska wprowadza na polski rynek trzy nowe tytuły gier: "Batman Begins", "Medal of Honour" i "Battlefield II". Jak mówi Tomasz Jarzębowski, marketing & PR coordinator Electronic Arts Polska, launch gry "Batman Begins" związany jest czasowo i tematycznie z kinową premierą filmu o tym samym tytule, dlatego firma większość działań wspierających grę zamierza prowadzić w kinach, zarówno na ekranach, jak i w postaci akcji offscreen (prezentacje, ulotki, plakaty). Dodatkowym wsparciem jest kampania w internecie (mailingi, bannery, witryna www), promocja w punktach sprzedaży (sieć sprzedaży EA obejmuje m.in.: Empiki, Tesco, MediaMarkt, Saturn, Merlin.pl) i działania PR-owe. Drugi tytuł, "Medal of Honour" (znana z konsol "strzelanka" z okresu II wojny światowej), wspierany ma być głównie w telewizjach niszowych, a dodatkowo także w internecie, POS-ach i za pomocą działań PR. Ostatnia z launchowanych gier - "Battlefield II" (nowa generacja tego popularnego tytułu) - wspierana będzie kampanią kierowaną głównie do "hard players" (czyli najbardziej zagorzałych graczy). Stąd w mediaplanie uwzględniono przede wszystkim magazyny o grach i serwisy internetowe o tej tematyce. Dodatkowym wsparciem są działania w prasie męskiej, motoryzacyjnej, militarnej i gadżetowej, jednak przede wszystkim PR-owe. Electronic Arts Polska współpracuje z agencją CB4 i domem mediowym MediaCom Warszawa. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,