Kraj

Marquard i Katalog Marzeń partnerami strategicznymi

Ma to być początek realizacji nowego modelu operacyjnego wydawnictwa - "Creat.Connect.Transact", który opierać ma się na niestandardowych partnerstwach.

Marquard Media Polska i Katalog Marzeń zawiązały partnerstwo strategiczne. Zaczynają od wspólnej realizacji akcji specjalnej z okazji Bożego Narodzenia. W całym nakładzie brandów: “Joy”, “Cosmopolitan”, “Playboy”, przy wsparciu serwisów Kozaczek.pl, Papilot.pl i Zeberka.pl dostępne są karty podarunkowe upoważniające do zakupu dowolnego prezentu dostępnego na platformie Katalogmarzen.pl z rabatem w wysokości 15 zł. Vouchery będą do nabycia  do połowy stycznia, a na ich realizację będzie rok.

– Udostępniamy naszym czytelnikom aż 200 tys. kart, które będą mogli nabyć w dowolnym punkcie sprzedaży prasy. Nasza współpraca oparta jest na wspólnej wizji łączącej różne sektory – mówi Bijan Khezri, CEO Marquard Media Polska.

Rusza też kampania promująca akcję – obejmie serwisy i magazyny własne Marquard Media Polska, jak również radio, internet oraz punkty sprzedaży.

Współpraca Marquard Media Polska z firmą Katalog Marzeń ma być częścią realizacji przyjętej niedawno przez wydawnictwo strategii opartej na nowym modelu operacyjnym określanym jako “Creat.Connect.Transact”, który ma na celu budowanie niestandardowego partnerstwa opartego na brandach należących do Marquard Media Polska oraz usługach oferowanych przez partnerów z różnych branż.

– To pierwsza inicjatywa podjęta z tym partnerem, ale w przyszłości planujemy szerszą współpracę, która będzie uwzględniała m.in. atrakcje sygnowane brandami należącymi do portfolio Marquard Media Polska czy pakiety zawierające produkty obu firm. Myśląc o biznesie opartym na modelu Creat.Connect.Transact planujemy w przyszłym roku kolejne podobne współprace z innymi partnerami – zapowiada Bijan Khezri.