Kraj

Związek Motoryzacyjny SOIS promuje części zamienne pochodzące od producentów

Ruszyła kampania edukacyjna promująca stosowanie części zamiennych sygnowanych logo producentów samochodów. Kreacja wykorzystuje nawiązanie do instrumentów muzycznych - tylko precyzyjny...

Ruszyła kampania edukacyjna promująca stosowanie części zamiennych sygnowanych logo producentów samochodów. Kreacja wykorzystuje nawiązanie do instrumentów muzycznych – tylko precyzyjny dobór komponentów, wiedza i renoma producenta gwarantują właściwy efekt. Grupę docelową kampanii stanowią mieszkańcy dużych miast, o zarobkach w wysokości przynajmniej średniej krajowej, posiadacze nowych aut. Kampania obejmie prasę i internet. Kreację przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants (MCC), za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Media Group. Kampanię zorganizował Związek Motoryzacyjny SOIS. Inicjatorami projektu są m.in. przedstawiciele marek: Audi, Chevrolet, Citroen, Ford, Renault, Skoda, Opel i Toyota. (JN)