M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Paulina Złotnicka kierownikiem ds. mediów w spółce Żywiec Zdrój

Maciej Florek | 11 grudnia 2018, 06:00

Będzie odpowiedzialna za strategie offline i online. Zadba o efektywność kampanii marki Żywiec Zdrój.

Paulina Złotnicka dołączyła do zespołu marketingu Żywiec Zdrój SA (Danone), gdzie objęła stanowisko kierownika ds. mediów. Będzie odpowiedzialna za strategie offline i online. Zadba o efektywność kampanii komunikacyjnych Żywiec Zdrój.

Ostatnio pracowała w Coty. W czerwcu br. Złotnicka dołączyła do zespołu Coty jako head of integrated communication dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. W ramach obowiązków była odpowiedzialna za strategie komunikacji dla marek Coty Consumer Beauty. Wcześniej przez wiele lat pracowała w Kompanii Piwowarskiej, gdzie zajmowała m.in. stanowiska integrated communication managera czy media & digital managera.

Czytaj więcej na temat: , ,