Kraj

Wawel zaangażował konsumentów konkursem

Ponad 6,5 tys. konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fjo5EQIGkeLg%22%7D
Producent słodyczy z Krakowa zorganizował konkurs pod hasłem “Charakter nadaje życiu smak”. W ramach konkursu do firmy spłynęły tysiące historii o przyjaźni kobiet z charakterem. W sumie do konkursu przystąpiło 6,5 tys. konsumentek. Konkurs został zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Aleksandra Stodółka.
Na zwycięzców czekały nagrody w postaci weekendowego wypoczynku w spa oraz zestawy torebek. Każda nagroda to podwójna radość (dla osoby wygrywającej i przyjaciółki).
Na stronie internetowej pojawił się również quiz, który w ciekawy sposób odkrywał prawdę o charakterze i umożliwiał konsumentkom dopasowanie do siebie odpowiedniej czekoladki. W ramach kampanii na portalu Interia powstała także sekcja z artykułami, ciekawymi infografikami, tekstami i quizami oraz wywiady z ambasadorkami akcji.
W aktywacje zostały zaangażowane influencerki – Agata Gwiazdowska, uczestniczka “Hell’s Kitchen” i miłośniczka kuchni, oraz Aleksandra Stodółka, oryginalna projektantka odzieży. Ambasadorki wzięły udział w sesji zdjęciowej z własnymi przyjaciółmi, przygotowały artykuły oraz promowały kampanię w swoich mediach społecznościowych.
Autorem koncepcji kampanii, jej hasła i key visuala jest agencja Schulz Brand Friendly, która opracowała również mechanizm konkursu oraz quiz.