Producent słodyczy z Krakowa zorganizował konkurs pod hasłem “Charakter nadaje życiu smak”. W ramach konkursu do firmy spłynęły tysiące historii o przyjaźni kobiet z charakterem. W sumie do konkursu przystąpiło 6,5 tys. konsumentek. Konkurs został zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Aleksandra Stodółka.
Na zwycięzców czekały nagrody w postaci weekendowego wypoczynku w spa oraz zestawy torebek. Każda nagroda to podwójna radość (dla osoby wygrywającej i przyjaciółki).
Na stronie internetowej pojawił się również quiz, który w ciekawy sposób odkrywał prawdę o charakterze i umożliwiał konsumentkom dopasowanie do siebie odpowiedniej czekoladki. W ramach kampanii na portalu Interia powstała także sekcja z artykułami, ciekawymi infografikami, tekstami i quizami oraz wywiady z ambasadorkami akcji.
W aktywacje zostały zaangażowane influencerki – Agata Gwiazdowska, uczestniczka “Hell’s Kitchen” i miłośniczka kuchni, oraz Aleksandra Stodółka, oryginalna projektantka odzieży. Ambasadorki wzięły udział w sesji zdjęciowej z własnymi przyjaciółmi, przygotowały artykuły oraz promowały kampanię w swoich mediach społecznościowych.
Autorem koncepcji kampanii, jej hasła i key visuala jest agencja Schulz Brand Friendly, która opracowała również mechanizm konkursu oraz quiz.