M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Red Bull w Wielkiej Brytanii ogłasza przetarg mediowy

( red. ) | 14 grudnia 2018, 06:00

Marka energetyka współpracuje z AMS od 1996 r.

Marka napoju energetycznego Red Bull ogłosiła w Wielkiej Brytanii przetarg na planowanie i zakup mediów. Do tej pory pieczę nad budżetem sprawowało AMS. Podmiot współpracuje z marketerem od 1996 r.
Wcześniej w tym roku Red Bull wyznaczył Starcom do obsługi swojego budżetu mediowego w Ameryce Północnej - dom mediowy zastąpił Carata.
Red Bull rozpoczął poszukiwania agencji, która ma stworzyć globalną kampanię reklamową wspierającą program inkubatorów dla przedsiębiorców społecznych w maju. Przetarg jednak został zawieszony i nierozstrzygnięty. Red Bull ma również własną komórkę do obsługi działań o nazwie Red Bull Media House. Projektowo współpracuje również z Somethin 'Else.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: ,