Kraj

H2O Creative przygotowała działania dla Fresco Frizzante [wideo]

Marka została partnerem zimowego wydarzenia Snow Fest 2019.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FULmwFV7PpA8%22%7D
“Wszystko dla orzeźwienia” – to już druga odsłona akcji konsumenckiej Fresco poświęcona owocowym smakom Fresco Frizzante (Ambra SA) o niższej zawartości alkoholu 5,5 proc. Marka została partnerem zimowego wydarzenia Snow Fest 2019. Organizatorzy imprezy spodziewają się 15 tys. gości

Aktywację stworzyła agencja H2O Creative w zakresie www.wszystkodlaorzezwienia.pl i materiałów promocyjnych.