M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IBO z nową strukturą właścicielską i zarządem

Katarzyna Kacprzak | 17 grudnia 2018, 06:00

Bartosz Barański i Waldemar Kruk pokierują spółką.

Instytut Badań Outdooru (IBO) zmienił strukturę właścicielską. Firmy AMS i Ströer Polska odkupiły udziały w spółce IBO od trzeciego udziałowca – firmy Clear Channel Poland. W związku z tym 30 listopada 2018 r. rada nadzorcza IBO powołała nowy zarząd. W jego skład wchodzą Bartosz Barański, dyrektor ds. marketingu i badań w grupie Stroer, oraz Waldemar Kruk, head of business intelligence w AMS. Do tej pory Paweł Tyszkiewicz odpowiadał za kierowanie spółką w pierwszym etapie projektu, polegającym na przeprowadzeniu badania i udostępnieniu danych udziałowcom.

Na styczeń 2019 r. IBO zapowiedział wdrożenie kolejnego etapu projektu Outdoor Track. Będzie nim przedstawienie i przekazanie do testów platformy autoryzacyjnej IDS dla nośników objętych badaniem. Warsztat planerski inaugurujący wprowadzenie platformy odbędzie się 22 stycznia 2019 r. w Warszawie.

– Platforma pozwala wyliczyć wskaźniki kampanii z wykorzystaniem nośników wszystkich firm, które zostały przebadane w projekcie Outdoor Track, czyli AMS, Clear Channel i Ströer – mówi Waldemar Kruk. – Korzystanie z niej odbywać się będzie poprzez autoryzowany dostęp internetowy. W pierwszych tygodniach użytkownicy będą mogli testować rozwiązanie, pracując na przygotowanych przez IBO kampaniach demonstracyjnych. Po tym okresie wszyscy zarejestrowani użytkownicy będą mogli autoryzować parametry mediowe rzeczywistych ofert – dodaje. – Udostępnienie rynkowi platformy autoryzacyjnej umożliwi długo oczekiwaną zmianę modelu sprzedaży
outdooru – przejście na planowanie i kupowanie OOH z uwzględnieniem wskaźników mediowych i porównywalności z innymi mediami. Innymi słowy – pozwoli na sprzedaż widowni, a nie pojedynczych tablic
– mówi Bartosz Barański.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,