Zagranica

Lego na rynku brytyjskim skupi się na promocji kolekcji dla dziewczynek Clikits

Koncern Lego w najbliższych miesiącach na rynku brytyjskim skupi się na promocji kolekcji Clikits dla dziewczynek. Działania będą powiązane z...

Koncern Lego w najbliższych miesiącach na rynku brytyjskim skupi się na promocji kolekcji Clikits dla dziewczynek. Działania będą powiązane z obchodami International Friendship Day 7 sierpnia. Marketing, którym Clikits zostanie objęty, skoncentruje się na idei przyjaźni. Do sprzedaży wejdzie nowy zestaw Clikits. Znajdzie się w nim dziecięca biżuteria, którą można wymieniać z koleżanką, notesik, ramka na zdjęcia. Charlotte Simonsen, Lego head of corporate communications, powiedziała, że firma chce na rynku brytyjskim wykorzystać sukces, który Clikits odniosło od momentu, gdy zadebiutowało w 2003 r. Clikits jest jasnym punktem w biznesie Lego, który globalnie odnosi straty. Lego potwierdziło, że prowadzi rozmowy na temat sprzedaży swoich czterech Legolandów, parków zabaw dla dzieci. (“BrandRepublic”)