Kraj

Unilever poszerza i wspiera reklamowo markę lodów Carte d'Or

Unilever Polska SA postanowił rozbudować w tym sezonie linię swoich lodów Carte d'Or i wprowadził do sprzedaży ich nowe warianty...

Unilever Polska SA postanowił rozbudować w tym sezonie linię swoich lodów Carte d’Or i wprowadził do sprzedaży ich nowe warianty o nazwie Sorbety Carte d’Or, czyli zamrożony mus owocowy (w trzech smakach: brzoskwinia, gruszka, jabłko). Producent zdecydował się też na wsparcie tej nowości w kampanii prasowej i w punktach sprzedaży. Reklamy zostały przygotowane przez agencję reklamową McCann-Erickson, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Warszawa. Według Marcina Snopkowskiego, dyrektora generalnego Algidy, należącej do Unilevera, nowy produkt ma umocnić pozycję firmy jako lidera na rynku lodów familijnych. Marka Carte d’Or jest też liderem w kategorii lodów premium, gdzie jej wartościowe udziały wynoszą 64 proc., a ilościowe – 60 proc. Opakowanie 900 ml Sorbetów Carte d’Or kosztuje 13,90 zł (cena sugerowana). (MB)