M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zenith wygrywa budżet mediowy Lotte Wedel

Maciej Florek | 19 grudnia 2018, 06:00

Proces przetargowy był audytowany przez Media Strategy.

Firma Lotte Wedel rozstrzygnęła trwający od końca lipca przetarg na obsługę mediową, wybierając jako
zwycięzcę agencję mediową Zenith (Publicis Media). Współpraca z nową agencją rozpocznie się od stycznia 2019 r. Zenith będzie odpowiadał za wsparcie strategiczne, projektowanie i zapewnienie doświadczeń z marką E. Wedel na ścieżce konsumenta, wdrożenie i realizację zaproponowanej strategii oraz dobór i wykorzystanie narzędzi i technologii w sposób, który zapewni wpływ na wzrost wartości marki i biznesu klienta.

Do udziału w przetargu zaproszono łącznie cztery agencje, obok Zenitha były to: OMD (dotychczasowa agencja Lotte Wedel), The & Partnership i Value Media. Proces przetargowy był audytowany przez Media Strategy.

Wygrana Zenitha oznacza powrót klienta do agencji, z którą rozstał się na początku 2014 r. W od stycznia do końca października Lotte Wedel wydało na reklamy 77 mln zł (dane cennikowe za Kantar Media).

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,