M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grey i Mindshare dla mBanku

Maciej Burlikowski | 20 grudnia 2018, 06:00

W świątecznej kampanii bank stawia na emocje.

W tegorocznej bożonarodzeniowej kampanii mBank (Grupa Commerzbanku) stawia na emocje. Jak twierdzą autorzy kampanii, ideą, która przyświeca reklamie mBanku, było zwrócenie uwagi na relacje z najbliższymi podczas zbliżających się świąt.

Świąteczny spot mBanku nawiązuje do poprzednich reklam marki. Pojawia się bohater, który rozmawia ze sobą z przyszłości. W myśl hasła kampanii "Bądź bogatszy o dobre decyzje" odbiera telefon od siebie z przyszłości, który mu dziękuje, że pomyślał o prezencie dla bliskiej osoby.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , ,