Kraj

LifeTube podsumowuje 2018 r.

W kończącym się roku LifeTube wypłacił influencereom 23 mln zł. W porównaniu z rokiem 2017 jest to wzrost o ponad 50 proc.

Agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube zanotowała w 2018 r. wzrost przychodów o 38 proc. 500 twórców zrzeszonych w sieci LifeTube ma łącznie 87 mln subskrypcji, o 60 proc. więcej w porównaniu z 2017 r. Na swoich kanałach opublikowali w 2018 r. ponad 46,5 tysiąca filmów wideo, które osiągnęły łącznie 7 miliardów wyświetleń.

W mijającym roku  influencerzy zrzeszeni w LifeTube zrealizowali 1359 działań z markami, co oznacza, że zespół agencji wraz z twórcami realizował średnio 5,4 kampanii dziennie. Najdroższa kampania zrealizowana przez LifeTube kosztowała 1,5 miliona złotych, a średni koszt jednej to 9,5 tysiąca zł.

Kampanie, przy których współpracował LifeTube (lub w ramach których koordynował współpracę influencerów), zdobyły łącznie 43 nagrody na najważniejszych branżowych konkursach na świecie, w tym Cannes Lions, Mixx Awards, Effie i Golden Arrow.