M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Netia reklamuje "świetlną" wyprzedaż

Maciej Burlikowski | 4 stycznia 2019, 06:00

Dwie usługi w cenie jednej.

Operator telekomunikacyjny Netia (grupa Cyfrowy Polsat) rozpoczął kampanię reklamową promującą „świetlną wyprzedaż”. W ramach komunikowanej promocji klienci otrzymają dwie usługi (internet z telewizją) w cenie jednej.

W radiu (m.in. w RMF FM, Radio Zet, Eska i innych) emitowane są 30-sekundowe spoty z udziałem Czesława Mozila. W ramach ogólnokrajowej kampanii outdoorowej zamieszczono blisko tysiąc billboardów, zaplanowano także działania performance marketing w internecie. Kampania potrwa do połowy lutego br.

Od strony kreatywnej przygotowała ją agencja Scholtz & Friends Warszawa, a media zakupiły domy mediowe MediaCom oraz Vizeum.

Promowana oferta "2 w cenie 1", umożliwia klientom zakup światłowodowego dostępu do internetu do 150 Mb/s z pakietem 91 kanałów TV (kanały z pakietów Telewizji Osobistej: Na Start, TVN oraz Rozrywka) za 50 zł miesięcznie.

Czytaj więcej na temat: ,