Kraj

Cut The Mustard dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Agencja przygotowała kampanię na rzecz Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. Produkcją zajął się Foszer Sawicki, media planował Zenith, działania z influencerami poprowadziła Lettly.

Cut The Mustard dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę startuje z ogólnopolską kampanią na rzecz Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111 „Wspieraj telefon”. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cut The Mustard, za reżyserię filmu odpowiada Maciej Kowalczuk.
 

W spocie Fundacji widz poznaje zwyczajną nastolatkę i towarzyszy jej w ciągu pozornie normalnego dnia. W tle słychać jednak rozpaczliwe wołanie o pomoc “Halo… Chyba potrzebuję pomocy…” Celem kreacji jest zwrócenie uwagi na problemy dzieci oraz wyzwania, z którymi dziś mierzy się fundacja w związku z utrzymaniem Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży, a także podkreślenie roli, jaką odgrywa linia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZunddkaOZns%22%7D

Film trwa 2 minuty, została też przygotowana wersja skrócona – 45-sekundowa. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Foszer Sawicki, a za pozyskanie mediów dom mediowy Zenith. Zaplanowano także działania z udziałem influencerów przy wsparciu agencji Lettly. Kampania wystartowała 2 stycznia 2019 r., obejmuje stacje telewizyjne oraz internet. Prowadzone będą także działania public relations z udziałem agencji PR.me.