Innovid oferuje produkcję i wyświetlanie reklam oraz pomiar ich efektywności, bazując na rosnącej grupie konsumentów porzucających tradycyjną płatną telewizję na rzecz serwisów streamingowych. Do klientów firmy należą L’Oréal, Toyota, Bank of America, GlaxoSmithKline i Campbell’s.
Zvika Netter, współzałożycielka i CEO Innovid, podkreśla, że na connected TV przypada obecnie ok. 30 proc. reklam obsługiwanych przez firmę wobec zaledwie 6 proc. dwa lata temu. Na mobile przypada 50 proc. reklam, na desktop – pozostałe 20 proc. Innovid jest rentowny i ma roczne przychody rzędu 50-70 mln dol.
Pieniądze Goldman Sachs Private Capital Investing pomogą firmie zatrudniającej obecnie 220 osób w rozwoju oferty i ekspansji na nowe rynki. Innovid zamierza zatrudnić w br. kolejnych 70 osób oraz otworzyć biura w Niemczech, Francji i Japonii.
(WSJ)