Kraj

Grey z nową kampanią dla Pepco [wideo]

Dyskont promuje kolekcję ubrań fitness.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSzk22Zu-txs%26amp%3Bfeature%3Dyoutu.be%22%7D
10 stycznia br. rusza nowa kampania Pepco promująca odzież fitness dla kobiet. Kompleksowe działania marketingowe dla europejskiego dyskontu odzieży przygotowała agencja Grey Group Poland.

Komunikacja będzie prowadzona w sklepach, telewizji, radiu oraz w internecie. Kampanię digitalową uzupełniono o influencer marketing. Swoimi fitnessowymi planami podzielą się blogerki StylOli i Miss Ferreira. Za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiada MediaCom Warszawa.