Kraj

Edyta Fundowicz odpowiada za marketing i produkt w Nationale Nederlanden

Wiąże się to z odejściem dotychczasowej dyrektor marketingu - Małgorzaty Nycz.

Edyta Fundowicz pełni funkcję dyrektora marketingu oraz produktu w Nationale Nederlanden. Z firmą tą związana jest od prawie trzech lat. Wcześniej kierowała departamentem portfolio produktowego. Przed dołączeniem do Nationale Nederlanden pracowała m.in. w Vivus Finance, Alior Banku, ING i BPH.

Dotychczasowa dyrektor marketingu – Małgorzata Nycz, rozstała się z Nationale Nederlanden. Odpowiadała za komunikację marketingową tej firmy od połowy 2016 r. Wówczas przeszła do niej BGŻ BNP Paribas. Od 12 lat pracowała w sektorze bankowym na stanowiskach kierowniczych. Jej dalsze plany zawodowe nie są nam znane.

Przy ostatnich kampaniach dla Nationale Nederlanden pracowały m.in. takie agencje jak DDB & Tribal, Wavemaker czy PHD Media Direction.