Przetargi

Pekao wybiera FullSix Media

Zmiana po ponad dekadzie - klienta traci MediaCom (WPP), a przejmie go grupa Havas Media.

Pekao wybiera FullSix Media
Pekao SA, drugi po PKO BP bank w kraju, rozstrzygnął trwający od sierpnia ub.r. przetarg na planowanie i zakup mediów i – jak wynika z naszych informacji – po 12 latach zdecydował się na zmianę, wybierając ofertę FullSix Media.

FullSix Media to dom mediowy działający w międzynarodowych strukturach Havas Media Group od lipca 2016 r., po zakupieniu przez sieć Havas w 2015 r. i połączeniu struktur FullSix Media z Forward Media.

Pekao SA był obsługiwany przez dom mediowy MediaCom Warszawa, należący do holdingu reklamowego WPP, od 2006 r. Dla MediaComu strata to tym dotkliwsza, że był to klient nie tylko długoletni, ale także perspektywiczny. Od wiosny ub.r. Pekao prowadzi bowiem ofensywę marketingowo-reklamową pod hasłem: “Docenisz różnicę”, mającą wzmocnić wizerunek, pozycję rynkową banku i postrzeganie marki. W porównaniu z poprzednimi latami zaangażowanie reklamowe banku zdecydowanie wzrosło i ma odzwierciedlać siłę rynkową banku. Tym ważniejsza to wygrana dla grupy Havas Media.

Fullservice’ową agencją reklamową Pekao jest McCann Worldgroup, a digitalową – The Digitals.