M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TVN Media podpisała umowę z Red Carpet Media Group

Katarzyna Kacprzak | 11 stycznia 2019, 06:00

Polski kanał telewizyjny poświęcony jest show-biznesowi.

TVN Media podpisała umowę dotyczącą sprzedaży czasu reklamowego z Red Carpet Media Group, nadawcą kanału Red Carpet TV. Od 1 lutego br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.

Red Carpet TV to polski kanał telewizyjny poświęcony show-biznesowi oraz śledzący ofertę kulturalną dedykowaną masowemu odbiorcy. Kanał ma charakter informacyjno-publicystyczny i zawiera zarówno zapowiedzi premier filmowych, teatralnych, muzycznych, wydawniczych, a także recenzje i szersze omówienia.

Kanał dostępny jest obecnie w ponad 150 sieciach telewizji kablowej w kraju, w tym: UPC, Vectra, Inea, Netia, Multimedia, Toya  etc. Kanał dostępny jest również abonentom platformy satelitarnej NC+ oraz platform internetowych, w tym WP Pilot. Red Carpet od stycznia 2019 r. kanał jest objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement.

Czytaj więcej na temat: ,