M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pekao potwierdza wybór FullSix Media

Maciej Burlikowski | 15 stycznia 2019, 06:00

W ub.r. bank zwiększył wydatki na reklamy o 60 proc.

Pekao SA, drugi po PKO BP pod względem wielkości bank w kraju, potwierdza rozstrzygnięcie przetargu na planowanie i zakup mediów i wybór FullSix Media (Havas Media Group).

Tym samym potwierdza się, że po 12 latach klienta traci dom mediowy MediaCom Warszawa (holding WPP).

Wygrana FullSix Media, a strata MediaComu, jest tym bardziej znacząca, że od ubiegłego roku Pekao prowadzi ofensywę marketingowo-reklamową, mającą wzmocnić jego wizerunek i postrzeganie wśród konsumentów. W odróżnieniu od poprzednich lat zaangażowanie reklamowe ma być adekwatne do pozycji rynkowej banku. I potwierdzają to liczby - w ub.r. bank zwiększył swoje wydatki reklamowe (na media) o ok. 60 proc. - licząc cennikowo, w trakcie 11 miesięcy ub.r. bank wydał blisko 50 mln zł (dane: Kantar Media).  

Czytaj więcej na temat: , ,