Kraj

Wyższe wpływy "Wysokich Obcasów" jako efekt powstania działu sprzedaży tytułu

Wpływy reklamowe "Wysokich Obcasów", sobotniego dodatku dla kobiet "Gazety Wyborczej", od marca do maja br. wyniosły wg cenników 9,1 mln...

Wpływy reklamowe “Wysokich Obcasów”, sobotniego dodatku dla kobiet “Gazety Wyborczej”, od marca do maja br. wyniosły wg cenników 9,1 mln zł i wzrosły o 22 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r., kiedy to zamknęły się kwotą 7,4 mln zł (Agora Monitoring, bez insertów). W przeliczeniu na liczbę stron reklamowych było ich od marca do maja br. więcej o 51 niż w roku ubiegłym. Takie wyniki są efektem prac powstałego w strukturze Agory w marcu br. działu sprzedaży “Wysokich Obcasów” zajmującego się współpracą z klientami z branż: kosmetyki, zdrowie, odzież, wnętrza. Poza zwiększeniem sprzedaży nowy dział postawił też sobie cel zmiany nastawienia reklamodawców do tytułu. Dotychczas, jak przekazała Agnieszka Rożewska, dyr. działu sprzedaży “Wysokich Obcasow”, tytuł ten był traktowany jedynie jako dodatek do “Gazety Wyborczej”. – W oparciu o dostępne badania udowadniamy, że “Wysokie Obcasy” są, jeśli nie alternatywą, to przynajmniej pełnoprawnym tytułem uzupełniającym kampanie, dzięki któremu poszerza się zasięg – powiedziała Agnieszka Rożewska. W ofercie “Wysokich Obcasów” znalazły się nowe formy reklamy. (KP)