Kraj

Nestle startuje z nową loterią

Działanie organizuje Unique One. Za media odpowiada Wavemaker.

Nestle startuje z nową loterią
Wystartowała nowa loteria konsumencka płatków śniadaniowych z portfolio firmy Nestle. Za obsługę działań odpowiada agencja Unique One, która pozyskała klienta w wyniku przetargu.  
Loteria ma charakter instant win, a przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 17 marca br. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić promocyjne opakowanie płatków śniadaniowych Nestle (Cini Minis, Chocapic, Cookie Crisp lub Lion), które na zewnętrznej stronie zawierają informację o loterii oraz kod w wewnętrznej części opakowania. Następnie uczestnik dokonuje zgłoszenia na stronie loterii i od razu otrzymuje informację, czy do przesłanego zgłoszenia przypisana jest nagroda dodatkowa, którą jest gra Uno Extreme (1000 sztuk). Na zakończenie odbędzie się losowane nagrody głównej – trzech wycieczek rodzinnych do Barcelony.
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną, weryfikację zgłoszeń, wysyłkę nagród). Loterię wspiera kampania telewizyjna, działania w social media oraz materiały POS  (adaptacja globalna). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.