Kraj

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt dla marki Bündnerfleisch

W kampanii adresowanej do aktywnych ludzi uprawiających sport producent wyszukuje "zamienników" intensywnego wysiłku fizycznego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6Ncz-dBVb8o%22%7D
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt we współpracy z JvM/Limmat w Zurychu przygotowała dla szwajcarskiej marki Bündnerfleisch nową platformę komunikacji z konsumentami.
Marka Bündnerfleisch to wysokobiałkowe przekąski z suszonej wołowiny. Producent, firma Verband Bündner Fleischfabrikanten VBF, kieruje je do aktywnych mężczyzn i kobiet w wieku 25-45 lat, którym zależy na wyborze przekąsek z wysoką ilością białka i niskim poziomem tłuszczu. Zalety przekąsek wyeksponowano na opakowaniach produktów, które przedstawiają osoby uprawiające bieganie, jogę i trening siłowy.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1Ik2OZROTpU%22%7D
Uruchamiając komunikację “Energia od najlepszych”, firmie zależało na poszerzeniu grupy docelowej i większym zaangażowaniu dotychczasowych konsumentów. W tym celu wymyślono akcję samplingową, którą komunikowano przez specjalnie dedykowaną stronę. Umieszczono na niej trzy humorystyczne wideo, które zachęcały konsumentów do podjęcia sportowego wyzwania: ćwiczenia siłowego, oddechowego i biegu. Wszystko z duchem czasu i przymrużeniem oka – czyli bez rozstawania się ze smartfonem, który na przykład w jednym z ćwiczeń służy jako ciężarek.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FP680UPc6nN4%22%7D
Po to, by zweryfikować wykonanie ćwiczenia, agencja przygotowała serwis internetowy, do którego opracowała prototypy wykorzystujące funkcjonalności smartfonów bazujące na czujnikach i mechanizmach takich jak żyroskop, akcelerometr i pomiar dźwięku. Dzięki temu konsumenci, chcąc wziąć w udział w wyzwaniu, nie musieli pobierać dedykowanej aplikacji ani informować o wykonaniu ćwiczenia (np. przesłać zdjęcia czy wideo). Wystarczy, że mieli telefon przy sobie, a wykorzystana technologia zarejestrowała ich ruchy i dźwięk. Wypełniali jedynie prosty formularz adresowy, a następnie otrzymywali pakiet przekąsek Bündnerfleisch do wypróbowania.