Kraj

Sanytol startuje z kampanią telewizyjną

Działania promują uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXxYzCbl9Sjk%22%7D
W tym tygodniu wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol (AC Marca). Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
To piąta kampania marki na polskim rynku. Zaplanowane działania promocyjne dotyczą dwóch produktów, Uniwersalnego Środka Czyszczącego i Dezynfekującego w płynie oraz w sprayu. Działania potrwają do 10 lutego. W ramach kampanii emitowane będą spoty w telewizji we wszystkich grupach kanałów: Polsat, TVN, TVP, TVP tematyczne czy PremiumTV. W 2019 r. marka planuje dalsze aktywności w mediach.
Hiszpański producent zapewnia, że jest produkty nie zawierają chloru, przez co mają być bezpieczniejsze dla skóry i czyszczonych powierzchni oraz pozostawiać przyjemniejszy zapach. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Kreację klient przygotował we własnym zakresie. Jesienią 2017 r. marketer również wystartował z kampanią na polskim rynku – wówczas za zakup i planowanie mediów również odpowiadał dom mediowy Havas Media (MMP24 z 16 listopada 2017).