Kraj

EL2 i Wapacz.pl połączyły siły - fuzja na rynku m-commerce

EL2, firma zajmująca się m-biznesem, w szczególności m-marketingiem, oraz EnterNet, właściciel serwisu Wapacz.pl, dostawca rozrywki mobilnej, dokonały fuzji. Wapacz.pl stał...

EL2, firma zajmująca się m-biznesem, w szczególności m-marketingiem, oraz EnterNet, właściciel serwisu Wapacz.pl, dostawca rozrywki mobilnej, dokonały fuzji. Wapacz.pl stał się własnością spółki EL2, w zamian spółka EnterNet objęła 30 proc. udziałów w El2. Obie firmy współpracowały już od dłuższego czasu przy realizacji większych projektów. Wśród klientów EL2 są m.in. Polska Telefonia Cyfrowa (Era), Polkomtel (Plus), ING Nationale-Nederlanden, Pekao SA, Wirtualna Polska, Pepsi, Scholler. Z kolei content Wapacza.pl (dzwonki, tapety, gry Java etc.) dystrybuowany jest przez kilkaset serwisów internetowych, na czele z Wirtualną Polską i Gazeta.pl. Wapacz.pl zajmuje się też tworzeniem rozwiązań mobilnych, np. systemów mikropłatności SMS czy modułów do prowadzenia sond SMS. (MG)