Kraj

McDonald's rozpoczął kampanię z siostrami Williams promującą aktywny styl życia

McDonald's Polska rozpoczął kampanię, w której występują słynne tenisistki Venus i Serena Williams. Celem akcji jest promowanie aktywnego stylu życia...

McDonald’s Polska rozpoczął kampanię, w której występują słynne tenisistki Venus i Serena Williams. Celem akcji jest promowanie aktywnego stylu życia i wpisanie w ten kontekst marki McDonald’s. Film został przygotowany w USA przez agencję Leo Burnett. W Polsce adaptowała go agencja DDB Warszawa, spot pojawi się w TVP, TVN, TV4, Polsacie, Polsacie Sport, Vivie, MTV i 4fun.tv. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Optimum Media OMD. W USA kampania z siostrami Williams jest częścią nowej platformy komunikacyjnej “What I Eeat What I Do”, w Polsce hasło i cała platforma nie zostały jeszcze zaadaptowane, a agencje McDonald’s wciąż nad tym pracują. Obecna kampania będzie trwać trzy tygodnie. (TW)