Kraj

Fiat planuje wakacyjną kampanię Pandy wycelowaną w target kobiecy

Fiat Auto Poland przeprowadzi wakacyjną kampanię kierowaną do kobiet. Jej bohaterem będzie model Panda, a dokładniej jego specjalna wersja przygotowana...

Fiat Auto Poland przeprowadzi wakacyjną kampanię kierowaną do kobiet. Jej bohaterem będzie model Panda, a dokładniej jego specjalna wersja przygotowana pod kobiece gusta. Jak mówi Jacek Nawara, advertising manager Fiat Auto Poland, ze względu na specyfikę kampanii jej trzon stanowić będą magazyny kobiece (typu “Gala”, “Twój Styl”, “Elle”). Fiat Auto Poland współpracuje z Leo Burnett Warszawa i ze Starcomem. Obecnie firma prowadzi dużą kampanię komunikującą nowe, obniżone ceny na auta marki Fiat, pod hasłem “Niebieska rewolucja”. Z kolei po wakacjach Fiat Auto Poland rozpocznie kampanię wprowadzającą na nasz rynek model Croma, pierwszy samochód Fiata w segmencie D. Będzie to dla firmy bardzo ważne wydarzenie biznesowe i marketingowe, bo oznacza to wejście Fiata w nowe obszary rynku. Croma będzie największym i najdroższym samochodem w portfolio Fiata, konkurować ma z samochodami typu Toyota Avensis czy Renault Laguna. (MG)