Kraj

Centralwings nawiązują do reklam konkurenta - WizzAir

Tanie linie lotnicze Centralwings, należące do PLL LOT SA, w swojej najnowszej internetowej kampanii reklamowej nawiązują do reklam swojego konkurenta...

Tanie linie lotnicze Centralwings, należące do PLL LOT SA, w swojej najnowszej internetowej kampanii reklamowej nawiązują do reklam swojego konkurenta – węgierskich tanich linii WizzAir – i parafrazują je. Centralwings od 27 czerwca do 3 lipca sprzedają bilety na loty do Pragi, Hanoweru, Norymbergi lub Kolonii w promocyjnej taryfie za 99 zł (cena biletu w jedną stronę, wliczone opłaty lotniskowe – warunek: wylot do 27 października br., a powrót najdalej po 7 dniach, nie ma możliwości zmiany terminu ani odwołania rezerwacji – zwrotu pieniędzy). Linie lotnicze (a ściślej dział e-commerce Centralwings) przygotowały internetową kampanię reklamującą tę promocyjną ofertę pod hasłem: “Romantyczne lato z Centralwings” – jej celem jest oczywiście zwiększenie sprzedaży biletów i promocja konkretnych połączeń, a także promowanie tanich lotów jako alternatywy dla podróży pociągiem czy samochodem. Bannery reklamowe nowej taryfy w formie bannerów, billboardów i boksów są wyświetlane na Wirtualnej Polsce, Bankier.pl, Money.pl i Wakacje.pl. Reklama Centralwings w humorystyczny sposób nawiązuje do minionej kampanii konkurencyjnych linii lotniczych WizzAir – hasło reklamowe polskich linii, które brzmi: “Zabierz Izę do Pragi” to nawiązanie do hasła Węgrów “Zabierz Tam Izę” (promowane były przeloty do Londynu). (MB)