Kraj

Lotto chwali się, że jest wszędzie

Totalizator Sportowy promuje grę na smartfonach i przez internet.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1-HvTqpgFzw%22%7D
Totalizator Sportowy (TS), państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, promuje swoją główną grę Lotto w nowej kampanii wizerunkowej pod hasłem: “Lotto wszędzie”. W ten sposób TS zwraca uwagę konsumentów, że od grudnia ub.r. w Lotto można grać przez internet oraz za pomocą aplikacji mobilnej na smartfony. To daje możliwość gry w dowolnym czasie i miejscu. Koncept kreatywny oparto na krótkich historiach mających podkreślać dostępność Lotto “na wyciągnięcie ręki”, tj. będąc z dala od miasta np. w górach, w przerwie meczu, w drodze na koncert czy tradycyjnie – w kolekturze.

Kampania potrwa do 17 lutego. Będzie obecna w telewizji, internecie i prasie, a także w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych. W punktach sprzedaży gracze zobaczą plakaty i wobblery z informacją, że w Lotto można zagrać zarówno w kolekturze, jak również korzystając z internetu – na swoim smartfonie, tablecie czy komputerze. Formaty internetowe będą automatycznie przekierowywały zainteresowanych grą konsumentów do serwisu gier Lotto online.

Kreacja została przygotowana przez agencję reklamową Red8 Advertising. Spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.