M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dorota Szelągowska dołącza do Akademii Smaku Boscha

Maciej Florek | 24 stycznia 2019, 06:00

Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji mediowej, w tym zakup mediów oraz obsługę mediów społecznościowych w ramach projektu odpowiada agencja Insignia.

W 2019 r. w towarzystwie urządzeń marki Bosch spotkają się Dorota Szelągowska i Mateusz Gessler w ramach kolejnej edycji Akademii Smaku. Akademia Smaku (Akademiasmaku.pl) to flagowy projekt marki Bosch realizowany od 2015 r. Hasło tegorocznej edycji brzmi "Wszystkie wymiary smaku".

W ramach kampanii Mateusz Gessler zdecydował się powierzyć Dorocie Szelągowskiej projekt własnej kuchni. Każdy będzie mógł zatem zobaczyć, jak Dorota urządziła Mateusza. Będziemy obserwować proces projektowania funkcjonalnej przestrzeni, wybierania sprzętu AGD oraz zabudowy, tworzenia przestrzeni i dekoracji. Finalnie, dzięki panoramicznemu interaktywnemu zdjęciu, każdy będzie mógł zobaczyć m.in. nową domową kuchnię Gesslera stworzoną przez popularną projektantkę we współpracy z marką Bosch.

Działania zaplanowane są na cały rok. Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji mediowej, w tym zakup mediów oraz obsługę mediów społecznościowych w ramach projektu odpowiada agencja Insignia. Materiały filmowe zostały zrealizowane wraz z domem produkcyjnym ISTV Media.

Czytaj więcej na temat: , ,