Kraj

K2 Internet przygotowała trzy serwisy www dla Coca-Coli

Agencja interaktywna K2 Internet uruchomiła trzy nowe serwisy dla Coca-Coli. CocaColaCup.pl jest poświęcony tegorocznej edycji turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup, w...

Agencja interaktywna K2 Internet uruchomiła trzy nowe serwisy dla Coca-Coli. CocaColaCup.pl jest poświęcony tegorocznej edycji turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup, w którym bierze udział ponad 4,5 tys. drużyn ze szkół z całej Polski. Serwis prezentuje zespoły, wyniki, zdjęcia etc., ale także testy sprawności, porady, jak podnosić umiejętności piłkarskie i poprawiać kondycję. Drugi serwis to Soundwave.pl, witryna prezentująca różne programy prowadzone w ramach globalnego projektu muzycznego Coca-Cola Soundwave. Na serwis składają się m.in. konkurs z atrakcyjnymi nagrodami w postaci zaproszeń na europejskie festiwale muzyczne czy konkurs na posadę asystenta zespołu Sistars, a w najbliższym czasie witryna ma zostać rozbudowana o sekcję poświęconą koncertom, jakie Coca-Cola organizuje w Polsce. Trzeci serwis to Bamboocha.pl, który jest częścią prowadzonej obecnie kampanii reklamowej Coca-Coli dla brandu Fanta. (MG)