M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania o menopauzie wygrywa w konkursie Transport for London

( red. ) | 29 stycznia 2019, 06:00

Kampanię "Me.No.Pause" dla sieci sklepów ze zdrową żywnością Holland & Barrett przygotowała agencja Pablo.

Celem konkursu zorganizowanego przez Transport for London (TfL) pod hasłem "The Women We See" ("Kobiety, jakie widzimy") było lepsze odzwierciedlenie w reklamach różnorodności kobiet zamieszkujących stolicę Wielkiej Brytanii. Uczestnicy konkursu rywalizowali o nagrodę w wysokości 500 tys. funtów do wydania na reklamę zewnętrzną - tradycyjną i cyfrową (DOOH) - w sieci komunikacji publicznej Londynu.

Kampania dla Holland & Barrett pokazująca różnorodną grupę kobiet przechodząych okres menopauzy i podejmująca takie problemy jak m.in. utrata poczucia kobiecości została wybrana spośród 90 zgłoszeń. Reklamy będą eksponowane w metrze, autobusach i na przystankach autobusowych w Londynie we współpracy z partnerami TfL - Exterion Media i JCDecaux. Kampania rusza na przełomie stycznia i lutego, obejmując także działania PR, w sklepach i online. Personel sieci Holland & Barrett został przeszkolony pod kątem udzielania porad na temat fizycznych i emocjonalnych problemów związanych z menopauzą. 

Twarzą kampanii "Me.No.Pause" jest prezenterka programu telewizyjnego ITV "Loose Women" Andrea McLean, która doświadczyła wczesnej menopauzy po operacyjnym usunięciu macicy.

(TheDrum.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,