Kraj

Gazeta.pl odświeża format Haps

Haps Plus i Haps Premium to oferta, która oprócz standardowego lokowania produktów w co najmniej pięciu materiałach wideo Haps umożliwia także współpracę klientów z profesjonalnymi kucharzami.

Kulinarny format Haps tworzony przez zespół redakcji lifestyle’owych Gazeta.pl ma rozszerzoną formułę i nową stronę internetową. Na Haps.pl można teraz znaleźć nie tylko krótkie wideoprzepisy, ale także materiały wideo z udziałem znanych szefów kuchni, porady kulinarne, przepisy, inspirujące artykuły, wywiady i recenzje.

Odświeżony Haps to również nowe możliwości dla reklamodawców. Biuro reklamy Gazeta.pl oferuje marketerom szereg możliwości współpracy z Hapsem – od cykli redakcyjnych, testów konsumenckich i redakcyjnych, przez rozwiązania natywne, aż po współpracę z wybranymi szefami kuchni w ramach nowych formatów reklamowych Haps Plus i Haps Premium. Haps Plus i Haps Premium to oferta, która oprócz standardowego lokowania produktów w co najmniej pięciu materiałach wideo Haps umożliwia także współpracę klientów z profesjonalnymi kucharzami. Szefem kuchni skierowanym do współpracy z klientami w ramach Haps Plus jest Michał Toczyłowski, natomiast Haps Premium pozwala reklamodawcom tworzyć materiały wideo Haps z udziałem wybranego kucharza lub influencera spośród wszystkich współpracujących z marką Haps (Michał Toczyłowski, Adriana Marczewska, Matteo Brunetti, Jakub Korczak oraz Jan i Aneta Kuroniowie). Materiały wideo Haps tworzone są w nowym, designerskim studiu marki, które również może być dopasowane do oczekiwań klientów.